Procedure voor het bekomen van de terugbetaling van onkosten
gemaakt voor de pastorale eenheid.
Beste,
De pastorale eenheid mag heel regelmatig rekenen op uw hulp en inzet en is u daar ook heel erg dankbaar voor. Het gebeurt daarbij dat u soms kosten maakt voor de pastorale eenheid, die u vanzelfsprekend worden terugbetaald. Onze parochierekening is een VZW rekening en de VZW is onderworpen aan een aantal regels, onder andere van fiscale aard.
Daarom is het voor het bekomen van de terugbetaling onvoldoende ons een reeks kastickets te bezorgen. Er moet ook een overzichtsblad bijgevoegd worden. Daarop moeten vermeld worden: de redenen van de uitgaven en het totaal. Het blad moet ook ondertekend zijn. Wij danken u voor het begrip dat u hierbij betoont en verontschuldigen ons voor de bijkomende administratieve moeite die dit vraagt. Het overzichtsblad vindt u in bijlage. U kan dit document (Excel) via de computer invullen of het kan manueel ingevuld worden. Let er evenwel op dat alle gevraagde gegevens degelijk ingevuld werden. Het voordeel van het invullen met de computer is dat het totaal onmiddellijk gemaakt wordt.
Een afdruk van het document moet, behoorlijk ondertekend, samen met alle bewijsstukken (facturen, kastickets, parkeertickets, enz.) overgemaakt worden aan een van onze pastores.
Mocht u evenwel in het bezit zijn van (nog niet betaalde) facturen dan dient u dergelijk formulier niet in te vullen maar kunnen deze facturen als dusdanig overgemaakt worden. Wij willen u echter met aandrang vragen erop te letten dat dergelijke facturen opgesteld worden op naam van de:
vzw Vereniging der Parochiale Werken Brussel N-O
Sint-Jozefstraat 50 1140 Brussel of vzw VPW Brussel Noord-Oost
Sint-Jozefstraat 50 1140 Brussel
Aangezien onze VZW behoorlijk strikte controles kan krijgen, is dit echt nodig om te kunnen (terug)betalen. Dank u om hiervoor begrip te willen opbrengen.